Skip Navigation

Sverige - Svenska | Global Network


Main Content

serviceH
Vi på Brother strävar alltid efter att erbjuda bästa service och support. Vi har som uppgift att uppmärksamma dina behov och tillmötesgå dem på bästa sätt tillsammans med våra återförsäljare. 

 

 

 

Support 

Kostnadsfri slutkundssupport och felanmälan

Telefon 0771-28 10 30, vardagar 09:00 till 17:30.

Här får du hjälp med frågor om installation, inställningar och funktioner. Här felanmäler du även din produkt. Om möjligt ha maskinen tillgänglig och påslagen samt var noga med att notera eventuella felmeddelanden.
(Kostar enligt din operatörs normala samtalstaxa för samtal till fasta abonnemang)

(Observera! Du behöver maskinens modellbeteckning samt serienummer till hands.)

 

Drivrutiner, supportsidor samt information om din maskin

Klicka på Support & drivrutiner här eller i menyn till höger. Innehåller även bruksanvisningar och FAQ.


Frågor och svar eller support via e-post

Klicka på Sök efter lösningar här eller i menyn till höger.
Här hittar du en hel del frågor och svar om din produkt, du kan skicka frågor via e-post samt följa serviceärenden på produkter där du har skapat ett serviceärende.

 

Garanti

Garantier och villkor

Klicka på Garantier och villkor här eller i menyn till höger.

 

Produktregistrering

Du bör alltid registrera din produkt under Produktregistrering på vår hemsida. Är din produkt registrerad underlättar det all hantering av supportärenden och vid eventuella serviceärenden.

Observera! För att alla typer av utökade garantier skall gälla t.ex. ”på platsen garanti”, måste din maskin registreras inom 60 dagar från inköpsdatum. Sker ingen registrering inom 60 dagar så gäller alltid standardgaranti (2 år inskick). Registreringen av produkten på hemsidan ersätter inte din skyldighet att styrka inköpsdatum med faktura eller kvitto.

 

Service

Underhållsservice samt reparationer utanför garantitiden
Sök efter en servicepartner nära dig eller kontakta vår telefonsupport för hjälp. För att hitta Brother Servicepartner, klicka på Sök servicepartner här eller i menyn till höger.

Välj Auktoriserad servicepartner vid valet Typ av återförsäljare på söksidan.
Du kan dock alltid skicka in din produkt till Brother Sverige i Västra Frölunda för ett kostnadsförslag.

 

 

 

 

 

 

SUPPORT & DRIVRUTINER >>

 

SÖK EFTER LÖSNINGAR >>

 

GARANTIER & VILLKOR >>

 

PRODUKTREGISTRERING >>

 

SÖK SERVICEPARTNER >>

 

KONTAKTA BROTHER >>

 

 

RESERVDELAR >>

 

PRISLISTA>>



Support Information Operativsytem (Engelskspråkig sida):

OS X 10.9 Mavericks

Windows 8, Windows RT

 


Copyright © 1998-2013, Brother Sverige, filial till Brother Nordic A/S. All rights reserved