Onsite Repair - ZWML48E

Onsite Repair 48 månader- Monolaser

Telefonsupport för att lösa problem med din enhet

Byte av enhet * om problemet inte löses per telefon

Vi svarar på din serviceförfrågan inom 8 timmar **

Produktinformation

ZWML48E_main

Service Pack innehåller installation och / eller byte av maskin på plats av auktoriserad servicepartner och inkluderar alla servicerelaterade reservdelarutan begränsningar av utskriftsmängden.

Viktiga funktioner

  • Telefonsupport för att lösa problem med din enhet
  • Byte av enhet * om problemet inte löses per telefon
  • Vi svarar på din serviceförfrågan inom 8 timmar **
  • Service Pack innehåller installation och / eller byte av maskin på plats av auktoriserad servicepartner och inkluderar alla servicerelaterade reservdelarutan begränsningar av utskriftsmängden.

Beskrivning

Onsite Repair - Vi svarar på din serviceförfrågan inom 8 timmar ** Brother eller auktoriserad servicepartner reparerar maskinen på plats inom två (2) arbetsdagar, med reservation för tillgänglighet av reservdelar. Service Packet är giltigt i 48 månader och inkluderar alla servicerelaterade reservdelar. För att Onsite Repair ska vara giltigt måste maskinen vara registrerad på Brothers hemsida inom 60 dagar efter köp. Läs allmänna villkor.

*Kräver att maskinen har använts enligt beskrivningen i bruksanvisningen och endast använt Brother originalförbrukning och tillbehör.
**Vardagar måndag till fredag 08.00 – 16.00.

Relaterade enheter

Visa mer
Visa mindre
Tillbaka till toppen