
Få bättre kontroll över skrivarens prestanda genom att be om teknisk hjälp direkt från skrivarens startsida.
Request Help är en Brother-tjänst som gör det möjligt för din IT-administratör eller leverantör av skrivare att enkelt felsöka eventuella fel som kan uppstå. Tryck bara på "Request Help" -ikonen på kontrollpanelen, en fullständig diagnoserapport skapas och skickas automatiskt till din IT-administratör.
Diagnostisera dina tekniska frågor snabbt och effektivt.
IT-administratören kommer att ha all information som behövs i början av din felsökningen.
Förenkla ditt IT-support genom att ha allt under ett tak.
"Request Help" är ett tid och kostnadseffektivt sätt för systemadministratören eller servicepartnern att ge dig praktisk information och råd om Brotherenheten. Förfrågningar om teknisk hjälp kan göras direkt från Brothermaskinens meny. Förfrågningar skickas sedan till systemadministratören eller föredragen servicepartner.
Om du är osäker på kriterierna eller kompatibiliteten rekommenderar vi att du kontaktar din återförsäljare eller Brother för att komma igång.
Om Brother är ditt existerande eller föredragna utskriftsalternativ, och om ett fullständigt hanterat utskriftsprogram (MPS) inte uppfyller dina exakta krav. Brothers "Be om hjälp" -service kopplar ditt företag till din föredragna tekniska servicepartner.
"Request help" fungerar bara med kompatibla enheter som är aktiverade med den här funktionen. En licensnyckel krävs för att aktivera Brother Services, som är tillgänglig för följande enheter: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
.Ja. En e-postförfrågan som skickas till din systemadministratör eller servicepartner skickas säkert via SSL eller TLS.