

Lagerhållning
Enkelt att skriva ut kvitton för leverans, mottagna varor och hyllplaneringsetiketter.
- Exakt och tydlig, undvik oläslig handskrift
- Snabbt och enkelt att skanna streckkoder
- Minska slöseri av media
Vi på Brother är väl medvetna om att varje företag är unikt, och att du behöver lösningar som motsvarar just dina behov. På dagens konkurrensutsatta marknad vet kunderna vad de vill ha – och de vill ha det snabbt.
Våra detaljhandelslösningar är utformade för att eliminera komplexitet och hjälpa personalen att förbättra effektiviteten. Våra flexibla lösningar säkerställer sömlös integration med dina befintliga system, löser utmaningar i form av utrymmesbrist och minimerar kötiderna för att bidra till en bättre kundupplevelse.
Lager
Enkelt att skriva ut kvitton för leverans, mottagna varor och hyllplaneringsetiketter.
Enkelt att skriva ut kundorder, fraktetiketter och fakturor.
Skanna och lagra kvitton automatiskt vid leverans och varumottagning i din företagsdatabas.
Administration
Enkelt att skriva ut kundorder, fraktetiketter och fakturor.
Försäkra dig om att känslig kundinformation hålls konfidentiell.
Skanna och lagra kvitton automatiskt vid leverans och varumottagning i din företagsdatabas.
Kundservice
Var hos kunden medan du gör en kopia av deras identifiering.
Spara tid och pengar genom att skapa egna hållbara ID-kort för anställda och besökare.
Butiken
Spara tid med märkning och ommärkning av produkter och hyllor.
Delikatess
Enkelt att skapa etiketter för allergener, ingredienser, streckkoder och utgångsdatum.
Kassa
Hantera kundköer effektivt vid utcheckning.
Vår rapport täcker viktiga ämnen inom teknik i detaljhandeln.
Rapporten innehåller en omfattande analys utförd av marknadsanalysbyrån från leveranskedjor till butik.
Säkerställ full kontroll över lager, dokumentation och system.
Säkerställ att dina kunder kan hitta rätt produkt, färg, storlek och pris.
Hantera enkelt och säkert fakturor och följesedlar på kontoret..
Hjälp dina kunder med stöd och rådgivning.
Spåra livsmedlen från produktion till leverans och köp.
Skapa en smidig köpupplevelse genom att minimera kötiderna.
Återförsäljare måste anpassa sig till ny teknik och "digitalisera" sin verksamhet för att vara konkurrenskraftiga.
Källa: Undersökning bland IT och affärsbeslutsfattare inom detaljhandeln i Västeuropa, 2019-2020, Savanta