Tillagd i varukorg
  1. Hem Brother
  2. Kontakta oss

Om du har uppgraderat till Windows 11 och behöver en lista över modeller som stöds, tillsammans med nedladdningslänkar till drivrutiner och programvara för din dator, kolla vår senaste information.

Visa information

Om du inte kan skriva ut med en USB-kabel efter uppgradering till Windows 11 kan du prova med en annan anslutningsmetod, t.ex. WiFi eller nätverkskabel. Om du vill ha hjälp med att konfigurera din Brother-maskin i ett trådlöst eller trådbundet nätverk klickar du på Visa lösning, söker efter din modell och går till avsnittet Vanliga frågor för din produkt.

Visa lösningar

Hur kan vi hjälpa dig?

Andra supportalternativ för dig...

 

Ange enhetens modellnummer för specifika vanliga frågor och svar

 

Jag vet vilken modell jag har

Visa all tillgänglig support för din modell

Jag behöver hjälp med att hitta modell

Vi hjälper dig att hitta din modell

Är du osäker på vilken modell du har?

Font awesome recycling icon

Återvinn din använda förbrukning

Skicka dina förbrukade bläckpatroner och tonerkassetter för återvinning kostnadsfritt.

Vi arbetar tillsammans med dig för en bättre miljö

Läs mer

 
Home-Icon

Kontakta Brother Sverige

Oavsett om du behöver kontakta oss via telefon, e-post eller behöver adressinformation hittar du allt du behöver här.

Du hittar oss här

Brother Sverige, filial till Brother Nordic A/S
Hulda Lindgrens gata 6B
421 31 Västra Frölunda

Öppettider:
Måndag - Fredag: 08.00 - 16.00

 
Dealer-Locator-Promo

Hitta en återförsäljare nära dig

Finn din närmaste återförsäljare för att köpa produkter, tillbehör eller förbrukning - eller för att få råd om att hitta de bästa lösningarna för dig..

Hitta en återförsäljare