1. Hem Brother
  2. Brother Solutions
  3. Brother Managed Print Services
  4. MPS Enterprise

Vad är MPS Enterprise?

MPS (Managed Print Service) är en anpassningsbar hanterad utskriftstjänst som är skräddarsydd för företag med mer komplexa utskriftsbehov. Med ett rådgivande tillvägagångssätt bedömer vi dina utskriftsutmaningar och bygger en helt skräddarsydd lösning som löser dem.

Hur fungerar MPS Enterprise?

Green calendar icon

Bedömning

Vi kommer att arbeta nära dig och ditt team för att skapa den perfekta hanterade utskriftstjänsten för ditt företag. - se till att du har rätt enheter, lösningar och kontinuerlig professionell support.

Green calendar icon

Övergång

Vi ser till att allt implementeras smidigt och enligt tidtabell, med minimala avbrott i din verksamhet tack vare Brothers lättanvända kundportal.

Green calendar icon

Optimering

Vi hjälper dig att se till att dina utskrifter förblir effektiva, hållbara, kostnadseffektiva och problemfria. 

Varför välja Brother MPS Enterprise för ditt företag?

Våra Managed Print Service-kunder gav sin helhetsupplevelse 4.2 av 5 stjärnor.

Källa - Brother MPS kundundersökning: Januari 2021

 

Vanliga frågor om MPS-företag

Ditt avtal inkluderar ett returprogram för varje bläck eller toner som du använder. Vi ser till att dina förbrukade produkter återtillverkas eller återvinns på ett professionellt sätt så att de inte hamnar på soptippen.

Välj mellan olika utskriftspaket med en förutsägbar kvartalsbetalning eller betala bara för de sidor ditt företag skriver ut med pay as you print.

Din nätverksskrivare kommer att använda en säker HTTPS-kommunikation till MPS-portalen med port 443. I allmänhet är den porten öppen som standard. Om den inte är det måste du tala med din IT-administratör och be dem öppna den.

Nej. Kärntjänsterna i Brother Managed Print Services är enhetsövervakning, reparationsservice, förbrukningsbaserad fakturering och påfyllning av förbrukningsartiklar, så vi kommer inte att behandla några av de utskrivna uppgifterna.

Ja, kärntjänsterna i Brother Managed Print Services, som är enhetsövervakning, reparationsservice, förbrukningsbaserad fakturering och påfyllning av förbrukningsartiklar, tillhandahålls i full överensstämmelse med GDPR.

För att säkerställa att rätt MPS-program erbjuds, tillhandahåller Brother en beprövad och testad utvärderingsfas för att hjälpa dig att göra rätt val.

En rad av Brothers bedömningstjänster, inklusive expertis före försäljning, finns tillgängliga för att hjälpa dig att förstå dina nuvarande och framtida utskriftsbehov.

Ett Service Pack ingår alltid i ett MPS-avtal, vilket ger dig en utökad garanti som omfattar alla underhållsdelar. Välj mellan:

  • Service Pack för 3, 4 eller 5 år, som betalas när MPS-avtalet ingås*.

Eller

  • Service in Click (SIC), där Service Pack ingår i klickpriset. Den förlängda garantin gäller så länge maskinen är kontrakterad - tills maskinen är utsliten - upp till maximalt 10 år*.

* Förutsatt att maskinen registreras på Brothers webbplats inom 60 dagar från inköpsdatumet.

Letar du efter en annan typ av Managed Print Service?

Female wearing a red top sat at a desk working on a computer around stationary with a Brother printer on the desk

MPS Professional

För företag som behöver en enkel lösning på sina utskriftskrav, med möjlighet att förbättra vissa funktioner.

MPS Professional