Brother bläck, toner, tape och termiska etiketter Se till att dina enheter fungerar smidigt med originalbläck- och tonerkassetter, tape och termiska etiketter, pappersförpackningar av bästa kvalitet och reservdelar som snabbt kan bytas ut. Upptäck allt förbrukningsmaterial
Avancerade funktioner (för administratörer) (9) Aktivera inställningslås Fabriksåterställning Jag kan inte använda Gmail för e-postfunktioner (t.ex. Skanna till e-post) och Internet Fax (i-Fax) Konfigurera offentligt läge för Secure Function Lock 3.0 Konfigurera Secure Function Lock 3.0 med hjälp av webbaserad hantering Ställa in lösenordet för inställningslåset Viktig information om hur du kan skydda din Brother-maskin mot obehörig åtkomst över nätverket Återställning av maskin Ändra lösenordet för inställningslåset
Cloud (3) Hur skriver jag ut efter Google Cloud Print har upphört? Jag kan inte skriva ut från Google Cloud Print ™. Utskrift via molnet
Felmeddelanden (27) (Video) Byt ut tonerkassetten Bälte snart slut Byt behållare för överskottstoner Byt bältenheten Byt trumman Byt ut fixeringsenhet Byt ut PF Kit xx Det gick inte att skriva ut ## (Print Unable) Fel storlek Fel storlek DX Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Ingen toner Jag har just bytt tonerkassett och displayen fortsätter att visa meddelandet "Toner slut" eller "Byt toner". Vad ska jag göra? Jag kan inte reparera den trådbundna eller trådlösa anslutningen med hjälp av reparationsverktyget förnätverksanslutning (Windows) Kalibrera, Kalibrering eller Kalibrering misslyckades. Papper fastnar i maskinens bakre del Papper har fastnat i det manuella inmatningsfacket Papper har fastnat i maskinen Papper har fastnat i pappersfacket Papper har fastnat under pappersfacket Spilltonerbehållare snart full Tonerfel Tonerfel Tonervarning (toner snart slut : X) Trumma ! Trumma snart slut Trumstopp Mer
Fax (2) Jag har uppdaterat min Windows 11-dator via Windows Update och kan inte längre skriva ut, skanna eller faxa från datorn. Jag kan inte använda Gmail för e-postfunktioner (t.ex. Skanna till e-post) och Internet Fax (i-Fax)
Linux (12) Att enkelt installera skrivardrivrutinen med ett verktyg. (Linux) (Eng) Avinstallera skrivardrivrutiner (Linux) (Eng) Det nedladdade drivrutinsnamnet skiljer sig från min maskins namn. (Linux) Drivrutinsinstallationen lyckades men jag kan inte skriva ut på Redhat, Fedora eller CentOS (Linux) (Eng) Installationen av drivrutinen slutfördes men jag kan inte skriva ut. (Linux) (Eng) Jag kan inte skriva ut från en klientdator till en skrivare på en skrivarserver. (Linux) Kan jag använda min Brotherskrivare med en 64-bitars Linux-distribution? (Linux) (Eng) Kontrollera återstående bläck- eller tonernivå (Linux) Min maskin skriver ut dubbelsidig när jag väljer ensidig utskrift i drivrutinen (Linux) När jag skriver ut bilder är kvaliten inte bra (Linux) (Eng) Så här skannar du till XXXX. (XXXX är funktionen Skanna-tangent-verktyg.) (Linux) Vilket drivrutinsformat stöds av min Linux-distribution? Mer
Mobil (6) Felmeddelandet "inga AirPrint-skrivare hittades" visas när jag trycker på ikonen Skriv ut på min mobilaenhet ( iPhone, iPod touch, iPad ). Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Skriv ut eller skanna med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Skriva ut eller Skanna från Brother iPrint&Scan-appen med NFC-funktionen på en Android™ mobilenhet. Uppdatera enhetens fasta programvara med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Vad är Brother iPrint&Scan?
Pappersmatning / papperstrassel (8) Fyll på och skriv ut på etiketter i det manuella inmatningsfacket Fyll på och skriv ut på kuvert i det manuella inmatningsfacket Fylla på och skriva ut på papper i det manuella inmatningsfacket Papper fastnar i maskinens bakre del Papper har fastnat i det manuella inmatningsfacket Papper har fastnat i maskinen Papper har fastnat i pappersfacket Papper har fastnat under pappersfacket
Skriv ut (29) Ändra inställningar för skrivardrivrutin (För Windows / Mac) Avbryta ett utskriftsjobb Det går inte att skriva ut efter en Windows 10-uppdatering (juni 2020) Felmeddelandet "inga AirPrint-skrivare hittades" visas när jag trycker på ikonen Skriv ut på min mobilaenhet ( iPhone, iPod touch, iPad ). Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Jag har uppdaterat min Windows 11-dator via Windows Update och kan inte längre skriva ut, skanna eller faxa från datorn. Jag kan inte reparera den trådbundna eller trådlösa anslutningen med hjälp av reparationsverktyget förnätverksanslutning (Windows) Jag kan inte skriva ut från datorn via USB. Jag kan inte skriva ut i ett trådlöst (Wi-Fi) nätverk (Windows) Jag kan inte skriva ut med min Brothermaskin i ett trådbundet nätverk. (Windows/MacOS) Jag kan inte skriva ut med min Brothermaskin på ett trådlöst nätverk (Mac) Jag skriver ut huvudsakligen svartvita dokument. Hur kan jag förhindra att livslängden på minafärgtonerkassetter minskar när jag skriver ut? Justera färginställningarna med hjälp av den anpassade inställningen i. Kalibrera färger Konfigurera inställningarna för Spara utskriftslogg på nätverket med hjälp av webbaserad hantering Lägg till din Brothermaskin med AirPrint (MacOS) Mina utskrivna dokument är ofullständiga eller en blå skärm visas när du skriver ut eller använderPC-FAX efter en Windows 10-uppdatering (mars 2021) Reducera ljudnivå vid utskrift Reducera tonerförbrukning Skriv ut eller skanna med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Skriva ut eller Skanna från Brother iPrint&Scan-appen med NFC-funktionen på en Android™ mobilenhet. Skriva ut på båda sidorna av papperet automatiskt (automatisk dubbelsidig utskrift) (Mac) Skrivarstatusen är Offline eller Pausad. Säker utskrift (Mac) Säker utskrift (Windows®) Säker utskrift av dokument med SSL/TLS Ta bort utskriftsjobb från utskriftskön. Utskrift/ skanning med en mobil enhet Vissa fonter saknas vid utskrifter av PDF-filer från Adobe® Acrobat® / Adobe® Acrobat® Reader® /Adobe® Reader®. Vad kan jag göra för att rätta till detta? Mer
Skanna (6) Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Jag har uppdaterat min Windows 11-dator via Windows Update och kan inte längre skriva ut, skanna eller faxa från datorn. Jag kan inte reparera den trådbundna eller trådlösa anslutningen med hjälp av reparationsverktyget förnätverksanslutning (Windows) Skriv ut eller skanna med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Skriva ut eller Skanna från Brother iPrint&Scan-appen med NFC-funktionen på en Android™ mobilenhet. Utskrift/ skanning med en mobil enhet
Övriga kategorier Installation / inställningar Förbrukningsvaror och tillbehör / Rutinunderhåll Annat