Brother bläck, toner, tape och termiska etiketter Se till att dina enheter fungerar smidigt med originalbläck- och tonerkassetter, tape och termiska etiketter, pappersförpackningar av bästa kvalitet och reservdelar som snabbt kan bytas ut. Upptäck allt förbrukningsmaterial
Avancerade funktioner (för administratörer) (4) Jag kan inte använda Gmail för e-postfunktioner (t.ex. Skanna till e-post) och Internet Fax (i-Fax) Konfigurera autentisering av Active Directory® med hjälp av webbaserad hantering Konfigurera Secure Function Lock 3.0 med hjälp av webbaserad hantering Viktig information om hur du kan skydda din Brother-maskin mot obehörig åtkomst över nätverket
Cloud (4) Hur skriver jag ut efter Google Cloud Print har upphört? Jag kan inte skriva ut från Google Cloud Print ™. Utskrift via molnet Vad är Brother Web Connect?
Felmeddelanden (21) "Offline" visas på statusövervakaren. (Video) Byt ut tonerkassetten Dubbelsidigt inaktiverat Ett meddelande visas som informerar om att "Den optiska fotoledaren måste bytas ut./ Papersfacket är nästantomt." på min Macintosh-dator. Fel storlek Fel storlek DX eller Fel storlek dubbelsidigt Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Felmeddelandet "Ingen maskin hittad" visas när jag installerade drivrutiner med USB-anslutning (förWindows). Jag har precis bytt ut tonerkassetten och LCD-skärmen fortsätter att visa meddelandet "toner snartslut"/"Byt toner"/"toner slut" eller så lyser eller blinkar tonerlampan fortfarande. Jag kan inte reparera den trådbundna eller trådlösa anslutningen med hjälp av reparationsverktyget förnätverksanslutning (Windows) Media passar ej När jag kör Firmware uppdateringsverktyget eller I-FAX installationsverktyget, visas felmeddelandet "Program failed to run" pådatorskärm. Vad kan jag göra? Papper fastnar i maskinens bakre del Papper har fastnat i det dubbelsidiga facket Papper har fastnat i maskinen Papper har fastnat i pappersfacket Papper har fastnat i sorteringsfacket Stopp kombifack Toner snart slut eller förbered ny tonerkassett Trumma ! Trumma snart slut Mer
Fax (3) Jag har uppdaterat min Windows 11-dator via Windows Update och kan inte längre skriva ut, skanna eller faxa från datorn. Jag kan inte använda Gmail för e-postfunktioner (t.ex. Skanna till e-post) och Internet Fax (i-Fax) Svarta linjer längs sidan
Linux (11) Att enkelt installera skrivardrivrutinen med ett verktyg. (Linux) (Eng) Avinstallera skrivardrivrutiner (Linux) (Eng) Det nedladdade drivrutinsnamnet skiljer sig från min maskins namn. (Linux) Drivrutinsinstallationen lyckades men jag kan inte skriva ut på Redhat, Fedora eller CentOS (Linux) (Eng) Installationen av drivrutinen slutfördes men jag kan inte skriva ut. (Linux) (Eng) Jag kan inte skriva ut från en klientdator till en skrivare på en skrivarserver. (Linux) Kan jag använda min Brotherskrivare med en 64-bitars Linux-distribution? (Linux) (Eng) Kontrollera återstående bläck- eller tonernivå (Linux) Min maskin skriver ut dubbelsidig när jag väljer ensidig utskrift i drivrutinen (Linux) Så här skannar du till XXXX. (XXXX är funktionen Skanna-tangent-verktyg.) (Linux) Vilket drivrutinsformat stöds av min Linux-distribution? Mer
Mobil (5) Felmeddelandet "inga AirPrint-skrivare hittades" visas när jag trycker på ikonen Skriv ut på min mobilaenhet ( iPhone, iPod touch, iPad ). Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Skriv ut eller skanna med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Uppdatera enhetens fasta programvara med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Vad är Brother iPrint&Scan?
Pappersmatning / papperstrassel (11) Fyll på och skriv ut på tjockt papper och etiketter via kombifacket Fyll på och skriv ut på tjockt papper via pappersfacket Fyll på och skriv ut på vanligt papper, brevpapper färgat papper, tunt papper och återvunnet papper via pappersfacket Fyll på och skriv ut på vanligt papper, brevpapper, färgat papper, tunt papper, återvunnet papper och brevpapper via kombifacket Ladda och skriv ut på kuvert via kombifacket Papper fastnar i maskinens bakre del Papper har fastnat i det dubbelsidiga facket Papper har fastnat i maskinen Papper har fastnat i pappersfacket Papper har fastnat i sorteringsfacket Stopp kombifack Mer
Skriv ut (30) Ändra inställningar för skrivardrivrutin (För Windows / Mac) Använd ett makro från din dator (Windows®) Det går inte att skriva ut efter en Windows 10-uppdatering (juni 2020) Felmeddelandet "inga AirPrint-skrivare hittades" visas när jag trycker på ikonen Skriv ut på min mobilaenhet ( iPhone, iPod touch, iPad ). Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Jag har uppdaterat min Windows 11-dator via Windows Update och kan inte längre skriva ut, skanna eller faxa från datorn. Jag kan inte reparera den trådbundna eller trådlösa anslutningen med hjälp av reparationsverktyget förnätverksanslutning (Windows) Jag kan inte skriva ut från datorn via USB. Jag kan inte skriva ut i ett trådlöst (Wi-Fi) nätverk (Windows) Jag kan inte skriva ut med min Brother-maskin i ett kabelanslutet nätverk. (Windows/MacOS) Jag kan inte skriva ut med min Brothermaskin på ett trådlöst nätverk (Mac) Lägg till din Brothermaskin med AirPrint (MacOS) Mina utskrivna dokument är ofullständiga eller en blå skärm visas när du skriver ut eller använderPC-FAX efter en Windows 10-uppdatering (mars 2021) Reducera ljudnivå vid utskrift Reducera tonerförbrukning Skapa eller radera din utskriftsprofil (Windows®) Skriv ut eller skanna med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Skriv ut fler än en sida på ett enda pappersark (N på 1) (Windows®) Skriva ut på båda sidorna av pappret (Windows®) Skriva ut på papprets båda sidor (Macintosh) Skriva ut som en affisch (Windows®) Skriva ut som ett häfte (Windows®) Skrivarstatusen är Offline eller Pausad. Svarta linjer längs sidan Säker utskrift (Macintosh) Säker utskrift (Windows®) Ta bort utskriftsjobb från utskriftskön. Utskrift/ skanning med en mobil enhet Utskriften är sned eller förminskad när ett dokument skrivs ut från Microsoft Word 2010. Vissa fonter saknas vid utskrifter av PDF-filer från Adobe® Acrobat® / Adobe® Acrobat® Reader® /Adobe® Reader®. Vad kan jag göra för att rätta till detta? Mer
Skanna (5) Felmeddelandet "inga enheter som stöds hittades" visas på Brother iPrint&Scan-skärmen (mobil enhet). Jag har uppdaterat min Windows 11-dator via Windows Update och kan inte längre skriva ut, skanna eller faxa från datorn. Jag kan inte reparera den trådbundna eller trådlösa anslutningen med hjälp av reparationsverktyget förnätverksanslutning (Windows) Skriv ut eller skanna med Brother iPrint&Scan (Android/iOS) Utskrift/ skanning med en mobil enhet
Övriga kategorier Installation / inställningar Förbrukningsvaror och tillbehör / Rutinunderhåll Annat